lunes, 12 de febrero de 2007

sitting,waiting,wishing



pobre
pero es veu bona persona al menys ....
bueno, en plan obra de caritat em casaria amb ell i tindria 3 fills/es i aniriem els 5 guapissims i super pros a la platja de tiririca a romper olas en plan patrick swize i mi keanu i menjariem arros integral i platano frito. i per beure, aigua de coco. i ens podrieu venir a visitar pero no es podrà fer soroll mentres el meu marit estigui composant pensant en mi
m´encanta aquesta cançó que us escric com a titol. el conec desde l´any passat que me´l va
" presentar " musicalment la nagore i el porto amb mi, ben a prop sempre. a la ipod.
aqui la veritat es que n´hi ha uns quants d´aquests ... i més guapos també. i simpàtics.
per cert, m´he aficionat al bodyboard i m´encanta. qui ho havia de dir. a la vejez viruelas nenas !!!!!

10 comentarios:

TenebrioWoman dijo...

Mira això, t'agradarà.

http://www.youtube.com/watch?v=8LLoSf5Pzj0

Anónimo dijo...

hola dadosnegros i tenebriowoman: dados, quien eres ?
tenebria, entro a youtube mais no puc visualitzar el video. vec al avi quim, la julia el guillermo y les cames de la clea, pero poso play y no va. crec que es x les comunicacions aqui ... ho intento en un altre moment. merci, quina ilu !!!! quanta roba que porten. jo vull anar sempre amb lo minim i notar el sol a l´esquena. m´encanta la calor

TenebrioWoman dijo...

doncs intenta-ho totes les vegades que puguis pq t molara molt!!!si no t'ho intento enviar per mail... però no se si ho podras veure tampoc...

abóbora dijo...

ets la marta la dadosnegros? es que ara que he vist el ninot que ahir no hi era es com els que cuses, no ? aiiiiiii quina intriga .... pero ets una dona segur .... siguis qui siguis escrius molt bé, el que passa es que la tematica amor, ahora mismo no soy muy fan. no por nada que me ha pasado ahora, pero me cansa ... cada vez me lo creo menos. creo mas en la conexión o atraccion de un momento, rato o dias, y es para mi lo mas guapo, luego ya .... pero esto al final es muy personal. yo quiero ser observadora de ballenas y tener alrededor a gente que sin entregar algo muy mio nos riamos mucho y podamos confiar.esta noche ha llovido 500 litros x cm cuadrado. se han caido 2 arboles al lado de casa y las casitas mas humildes y de mas en el monte se han inundado. hoy no tiririca no rezende. llueve sin parar. y empieza el carnaval !!! llevan pobres dias y dias ensayando para la apertura de hoy y ni de conya van a poder. a no ser que de golpe pare, que lo dudo.
claire y yo nos hemos disfrazado con tejanos chaqueta gorras chanclas para ir por los charcos y hemos venido al pueblo a internet y a comprar comida. que majo es todo el mundo. para lo que tiene que ser, supongo.beijinhos minhinos/as

marina dijo...

hola putilla; viure l'essencia del moment de coneixer persones especials i conectar i riure és una de les coses més enigmàtiques i especials que té aquesta vida. Saber-s'ho montar bé per poder-ho gaudir és tot un aprenentatge i tu n'ets una gran experta. El dia a dia está fet d'aquests petits moments i aquests grans descobriments, quan un dia de pluja es converteix en una aventura per anar a internet i sortejar l'aigua i veure com cauen litres i litres i et pots quedar contemplant la cascada d'aigua i et pots permetre el luxe de deixar fluir els pensaments amb el vaivé aqüífer. Ja niràs contant projectes i petites adventures.
Cuida't molt. Per aqui fem el possible per gaudir dels dies més rutinaris i intentar que siguin com cascades d'aigua.
besitos zorri

Anónimo dijo...

a veure...ki és el compositor akest? bodorrio en itakare?
beijinhos!!

Anónimo dijo...

nennna!! les centelleres estamos en ello, jo ja tinc data osigui ke a piñon amb la merda akesta avera si puc eliminar a DonMecomprende de la meva agenda, que ja fa com a nosa.. ¿tu ke? carnaval carnavaaaal nanino nino nino niiiiiiii!!!! exigeixo foto Ari reina de la Rua amb corona hortera de plumes, traje de 300mil brillants, brindant PiñaColada i ensenyant cuixaajajajaaaaa!!!!

ui, escric una mica dispers pero vaig 1mica de bolit ara mateix, t'escric 1dia amb mes calma vale petita??? passa-t'ho bé tu k pots

marta

Anónimo dijo...

a, dadosnegros NO sóc jo
muasmuas

Anónimo dijo...

hola princess!!!
He llegado hace un rato del cole. Estoy algo cansada pero tengo ganas de escribirte. Ke tal la fiestuki de inauguración? Cualquier excusa es buena para reunirse y pasarlo bien. Supongo que a base de caipirinhas (no sé si se escribe así, pero me gustan).
Acuérdate de enviar la dirección de correos para k te enviemos la otra cámara y la puedas perder con garbo y soltura. Ejeeeee!!
Con tu primer millón, has de comprarme otra. Vale.
Besos de
Mamá

Anónimo dijo...

GUAPA GUAPA Y GUAPA, k fotos más lindas!!!!!!!!!!!!!!!!
Por un momento me he trasladado a ese paraiso con esos surferos k aun hacen la vista mas bonita....jajajaja
Ahora ya me hago más la idea del sitio donde estás, me nekanta....
K bien huele...k bien suena...k magico...k especial...k especial eres.....

*****SISTER*********