viernes, 2 de febrero de 2007

Jonás, islasoleá,Barra grande, agujetas











yepaaahhh !!!
ayer x fin nos fuimos con tarzan a hacer reportage fotos y video de la isla de mercedes. la islita es total, rellena de palmeras cocoteras, macacos, cabanyita de madera ... y el tarzan ya véis que tambien es total. el cartel lo hizo él, q es artesano de la madera, y pone alhambra x una historia de marketing .... desde hoy hasta domingo fiesta en la isla soleá con guitarras, pescao, tambores, cocos ... si me he recuperao de la quemá voy amanhá.
hicimos 58 km en moto de cross x la playa. fué una pasada !!!!!! esquivando cangrejos, las olas que se acercaban a la orilla, alguna persona k nos cruzabamos .... luego pistas de arena que las ruedas se hundían y nos teníamos que bajar, coger la moto entre los 2 pa pasar río y que no se mojara el motor .... aventura total. llegamos a barra grande.precioso.la foto del surfer es de alli. es un sitio muy valorado y visitado para romper olas x surfers de todo el mundo. evidentemente me pegué una quemada que hoy no he salido de casa hasta ahora para escribiros. el del internet que es coleguita me dice que soy ya casi brasileira y me pone su brazo al lado del mio pero yo le digo que yo nunca llegaré a estar como él. es negro. me voy a yoga. muaaa !!!!
yesterday we went with the friend above to the island for the photo & film documentary. really nice. the small island full of palm trees, small monkeys, wood cabain .... he made the signal with wood.
the small island i filmed is lets say inside a bigger one. so we drove 58 km by moto cross through the beach. amazing !!!! really really cool. we had to carry the motorbike to cross a river, walk pushing it because of the sand on the pists ... a real adventure. we get to Barra Grande, a beautiful place visited by surfers all around the world. i get all burned because of the strong sun all the time as we were on the moto. the boy in the internet is a friend and today when he saw me he says that i´m nearly brazilien and he places his arm beside mine, but i say i´ll never be like you my friend. he is black.
i leave to yoga. kisses with coconut flavour

4 comentarios:

TenebrioWoman dijo...

OHH que guay jo vull viure a un pais on pugui aprendre a fer surf!!! Que aqui només puc surfejar la neu!!!
Tranki, jo si estic bé. I la Yaya també.

Anónimo dijo...

Jajjaaaa!!! que autentic el paio de la Alhambra!!! osigui ke jastas morenoide e chula..?? k wapa!

..aaaaai,brasileira brasileira! pos jo ja t'escric desde casa MEVA i desde el MEU internet! i x aki tot bé, apart de ke avui estic a 37 i mig de febre i amb més mocs que un nen de parvulari, pero bé....esperant estoicament el bon temps

D'aqui una horeta vaig al Chatelet al Pepimeeting que va convocar la Itxi, tot i que al final és la unica k no pot venir...pensarem en tu!! t'enviarem petons, i tu envia'ns al noiet que surt ridin' the waves!!! jaja l'altre dia al Faris vaig coneixer un exsurfero iaio de SanDiego que havia tocat amb els Eagles i era compositor x famosos kes va tirar 20min cantantme BeachBoys el pardi! jajavaya risas

mmmmmmuaka!

marta

pd: brazilian chutables rule!!!

Anónimo dijo...

moltttt bé el surfero catxondo! La veriatat es q no t'imagino fent bodyboard (tot i l'explicació tan completa q em vas fer jiji). Posa una foto xo ja ensenyant el teu art surfero.

Petonets gaupisima!

Anónimo dijo...

hola neni! saps kè m'acaba d passar? tava fullejant el suplement de Vanguardia x veure els meus grafics i veig a CASAS: "Isla fluvial en la Costa Brasileña". Weno, em començo a llegir el breu i la illa en qüestió es deia Isla Alhambra... em sonava cacho i jo pensant -avera si serà la de l'Ari?-; la busco al google, i va i em surt una web d'1 inmobiliaria amb la foto del cachondo akest que has penjat tu aguantant el cartell!!! tic flipant tia..!!!! ¿el surfero es real o te l'has baixat de youtube zorra? jajajaenvia fotos reaaaaaaals marrana!!!!!! i si la foto és teva exigeix els drets als de la imobiliaria xk te l'estant mangonejantjaja!

Chorrades apart, si la illa és com he vist a les fotos de la web akesta, Ari comprem-la a mitges YA x viure a lo Lago Azul!!!!!!!!!!! si és més barata que un pis de 80m a Conneyá Center!

Weno...tot bé, no? vaya pregunta estúpida, amb akests paisatges no pot ser d'una altra manera.. t'envio carinyets i baixo al Centelles Club, ja li dono records al MeComprend d part teva jajaammmmmmuas